Thursday 15 May 2014

MILO Juara Hidup Bola : Kumpulkan Jersey Bola & Figura

Aku Hantu MILO... Barang MILO....Apa saja pasal MILO...Aku mau....

Aku terdengar iklan di corong radio. Bunyinya lebih kurang... "Kumpulkan Figura bolasepak dan jersey melalui program penebusan MILO"... Teringat aku pada 2 tahun lalu ketika aku terlibat dalam program penebusan Van MILO yang sememangnya kesukaan aku. Lenih-lebih lagi model yang cukup 'rare'.


Yaaa...kali ini program penebusan MILO datang lagi. Ada boleh menebus figura (patung) Ronaldo, Gerrard, Messi dan Van Persie.

Bagi yang tak suka patung, anda boleh tebus jersey bola pasukan Brazil, England, Sepanyol dan German.

Macamana nak tebus? Macam dulu-dulu jugak... Anda perlu kumpulkan mata melalui bar kod pembungkus/kotak produk MILO. Untuk anda tidak tertipu tertipah sila rujuk pada borang penyertaannya ye... Sebab ada juga produknya yang tak terlibat. Nanti salah kumpul pulak.

Borang penebusan klik sini ye

Dah isi boleh hantar melalui pos atau...gi tebus di kaunter penebusan

Dah...jom kumpul mata...nanti aku tunjuk kalau dah ade ye...

Selamat mengumpul duhai pengumpul sekalian

No comments:

Post a Comment