Thursday 13 February 2014

Ada kerusi tak mau duduk...Tak ada kerusi komplen...

Alaaaaa....


Apa pasal gambar di atas? Ni adalah keadaan di Pusat Pos Laju Kuantan Jalan Bukit Ubi yang baru ketika aku datang untuk ambil barang tempohari.

Sebenarnya petugas dikaunter 'sorry note' pada ketika itu ada seorang aje. Manakala 'sorry note' nya alamak punya la banyak. Nasib la lepas tu aku tengok petugas kaunter pengeposan ada tolong dia cari barang.

Yang jadi sesak kat depan tu adalah pelanggan yang tak sabar-sabar nak ambil barang. Kerusi dah disediakan tapi tak mau duduk. Kalau tak sediakan kerusi nanti komplen takde tempat nak duduk pulak.. Tunggu je la nanti dia panggil nama...

Yang tak tahan tu ada yang datang-datang tunjuk 'sorry note' pastu marah-marah suruh ambil barang dia dulu...Wehhhh...ingat dia sorang je ke ada barang?..Kasian petugas tu..

Aku tau bukan sepanjang masa pelanggan akan ramai sangat..Tapi harap-harap perkhidmatan kat sini buleh laju sikit..kasi tambah baik..kasi pelanggan gumbira dan suka nak berurusan...bukan sukar nak berurusan....Yeahhh!!

No comments:

Post a Comment