Wednesday 10 September 2014

Experience at Vistana KL

Menginap di mana-mana pastinya memberikan anda berbagai pengalaman yang berbeza-beza. Untuk urusan kerja kali ini penginapan adalah di Vistana Kuala Lumpur. Vistana ni milik YTL... di Kuantan Pahang pun ada Vistana

This is not for the 1st time for Vistana KL.. so many many time laaaa... 

Dengan bilik yang dah dinaik taraf sejak 1-2 tahun yang lalu... memang makin menarik lah penampilan dalam bilik ni... harga pun makin mencanak-canak naik...



Kali ni aku nak masak air guna cerek elektrik (electric kettle) yang ada dalam bilik hotel ni. Sekali cuba ON suis tak menyala pulak/tak berfungsi. Aku cuba pada soket alur keluar a.k.a plug yang lain.. sama juga. 

Aku pun call la operator hotel ni.. Jenuh juga nak dapat line. Da dapat sekali operator lelaki angkat dan speaking. Aku bantai cakap Bahasa Melayu sebab kan kita dok kat Malaysia... Sekali operator kata dia dok pahe kecek melayu. Cetttt... aku rase mat ni bukan orang Malaysia kot kalau dengar dari slang nya.

Aku pun kena la terang dalam bahasa Inggeris pulak... dah tu kena ulang 2-3 kali pulak dia dok pahe2 jugak.. haish...last dia kata OK, i will ask housekeeping to check...


No comments:

Post a Comment