Tuesday 18 October 2016

Tandas Terlajak Canggih

Tempohari aku melalui sebuah lebuhraya... Rasa penat menakluki diri dan ingin berehat seketika... Aku pun berhenti di sebuah hentian di lebuhraya berkenaan. Hentiannya tidaklah besar...

Aku pergi ke tandas lelaki untuk qada hajat. Tiba-tiba aku rasa macam sesuatu yang pelik bila memasuki ruang tandas kerkenaan....

Adakah aku menemui... makanan? orang? bayi? seluar dalam? bra? mahupun kondom?



Apa dia???

Tu dia.... pertama kali dalam hidup aku jumpa tandas untuk kegunaan awam yang mempunyai kepala paip yang cukup tinggi. Kiranya pengguna kena berdiri sedikit baru sampai nak buka paip tu....

Adehhhhh....hebat sungguh orang yang merekabentuk tandas ni.....

Kasa kecewa ada...kelakar pun ade....

Korang tau kat mana ni? Hehehee....

No comments:

Post a Comment