Sunday, 17 February 2013

[Video] Penderaan kanak-kanak di Kuantan : Bapa saksi pembantu rumah lambung anak hingga jatuh menerusi CCTV


Kuantan lagi..Kuantan lagi...Nilah yang dikatakan dah diberi rezeki, tapi dipersiakan...apahal? Pasal kes dera budak-budak kecik la...

Sebelum cuti Tahun Baru Cina 2013, kecoh pasal sorang budak kena dera dengan pengasuh di pusat jagaan di Perkampungan Indera Sempurna (dekat-dekat rumah aku je ni...). Sampai sekarang tak tau la apa perkembangannya.

Semalam di Bukit Setongkol Kuantan pula disajikan dengan aksi pembantu rumah yang baru kerja sehari...sehari tu... Apa dia buat? Dia sudah lambung-lambung sampai jatuh anak kecik berusia 4 bulan tu. Tapi telah terkantoi dengan majikannya yang menonton aksi berkenaan melalui CCTV yang dipasang ketika sedang minum pagi.. apalagi...call jiran kasi selamatkan anak tu la...

Berikut adalah video pembantu rumah lambung anak berkenaan hingga jatuh menerusi CCTV

video


Takde kerja..mintak kerja...dah dapat kerja, dipersia...macam lagu Senario..

No comments:

Post a Comment