Friday 19 April 2013

Memang Pasti !! Harimau Malaya vs Barcelona FC



Sahih sudah Skuad Harimau Malaya akan beraksi menentang pasukan gergasi bolasepak Sepanyol, Barcelona FC. Perlawanan akan dilangsungkan pada 10 Ogos 2013 di Stadium Bukit Jalil. Hai perlawanan ini dijangkan akan bersamaan dengan 3 Syawal 1434H. Pehhh...waktu Raya Aidilfitri tu....

Untuk pertama kali penampilan Barcelona di Malaysia, mereka bakal membariskan bintang-bintang utama mereka seperti Lionel Messi, Cesc Fabregas, Dani Alves, Gerard Pique, Pedro, Xavi, Andres Iniesta, Carles Puyol, David Villa dan penjaga gol, Victor Valdes.

Oleh yang demikian, tidak peliklah kenapa harga tiket yang dikhabarkan adalah diluar jangkaan !!! Harga tiket yang ditawarkan bagi perlawanan Malaysia menentang Barcelona FC ini adalah setinggi RM688 bagi tempat duduk VIP. Manakala bagi tempat duduk biasa harga adalah RM 388, RM 288, RM 208, RM 168 dan RM 98.

Tiket-tiket dijual mulai hari ini di beberapa lokasi seperti pusat beli-belah One Utama, Suria KLCC, pusat beli-belah Midvalley, The Curve dan Subang Parade.

Jadi, tuan-tuan rumah jangan terkejut jika anak-anak anda bersungguh-sungguh mengutip duit raya pada 2@3 hari pertama raya...mungkin mereka nak beli tiket tengok perlawanan ini...hihihhi...

                 

No comments:

Post a Comment