Tuesday 30 April 2013

Hot di Bangi : Car Boot Sales




Bangi: Program jualan amal 'Car Boot Sales’ anjuran Islamic Relief Malaysia (IRM) mendapat sambutan menggalakkan daripada pengunjung termasuk 25 kereta yang mengambil bahagian sebagai peserta.

Pengurus Kedai Amal IRM Datin Norelan Ismail berkata, acara yang diadakan di Seksyen 9, Bandar Baru Bangi di sini pada Ahad terakhir setiap bulan, menjadi lokasi strategik orang ramai membeli barang terpakai.

Bulan April merupakan kali kedua ia diadakan selepas bulan lalu. Sambutan yang positif ini menunjukkan ramai pengunjung yang masih berminat membeli barang terpakai. Acara ini yang berterusan pada masa akan datang mendapat kerjasama Komuniti Pemilik MPV Malaysia dan Majlis Perbandaran Kajang.




Sesiapa yang nak menyertai Car Boot Sales ni, yuran sewa tapak RM25 yang dikenakan untuk peserta. Yuran ini disumbangkan kepada tabung IRM untuk digunakan dalam program amal lain pada masa hadapan.

Program bermula dari jam 8 pagi sehingga 12 tengah hari, dan antara barang terpakai yang dijual ialah buku, pakaian, kasut, pinggan, mainan kanak-kanak dan basikal.


Cerita asal dan gambar dari Hmetro

4 comments:

  1. Kalau berminat nak join car boot sales di Kota Damansara; Tapak hanya RM10 je
    www.facebook.com/CarBootSaleDamansara

    ReplyDelete
  2. Emel sy cara nk join... fyda97@gmail.com

    ReplyDelete
  3. mash ade lg ke car boots sale ka sane tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti..dah lama tak ke sana..sorry x dpt jwpn yg betul

      Delete