Monday 23 September 2013

Jalan-jalan Hujung Minggu...Kuantan Car Show

Lama dah tak gi jalan-jalan...asik main kat rumah je anak-anak aku...Sesekali bawa la gi jalan-jalan. Kali ni kami ke East Coast Car Show yang berlangsung di SASICC Kuantan.


Ada banyak model kereta dan motosikal berkuasa tinggi yang dipamerkan. Tapi masih tak puas hati sebab dalam iklan kata ada Ferrari, Mini Cooper S, Audi R8...Tapi takde...owh!!!! Mengecewakan !!!!

Brother soalan spot quiz

Selain pameran, ada juga spot quiz. Tapi memang bukan luck aku la..2 kali try kedua-duanya aku miss 1 nombor. Adoiii...Soalan pertama ada berapa buah motosikal Yamaha kat pameran tu, jawab 1 tapi jawapan sebenar 2...aku cuma nampak R6 je....yang 1 lagi dah terlindung dengan orang ramai...

Soalan ke-2...berapa peserta dalam pameran tu? Aku jawab 17...jawapan sebenar 18. Hahahaaa...memang talak ong laaaa...Melepas cash voucher dan t-shirt.



Aku sakan snap gambar je la...sampai blinking dah bateri kamera...heheee...Anak-anak aku memang seronok la. 

DUCATI 1199 PANIGALE S

Sempat posing atas "Ferrari 2 Tayar"...Superbike antara yang termahal iaitu DUCATI 1199 PANIGALE S. Harganya mampu membeli sebuah Volkswagen Golf iaitu RM 180 888.00 sahaja !!! Phewww...abah belum mampu beli Nak, so kita posing je la ye....

Nantikan post gambar-gambar jentera-jentera yang mengambil bahagian dalam post selepas ini....tungguuuu !!!

No comments:

Post a Comment