Saturday, 9 November 2013

Coli (Bra) & Seluar Dalam Aku Hilang

Wehh..La Senza lancarkan Koleksi Diva Hello Sugar baru...jom kita gi...ada promosi La Senza nih...

Hoh...sesuai la tu...Semalam bra dan panties aku kena curi. Dia curi yang branded pulak tu..2 bra La Senza..2 bra Triumph. Yang lagi hebat, dengan hanger bulat tempat sidai, dengan benda2 yang aku sidai semua ghaib..ada seluar dalam, ada stokin kat situ pun dia curi sama...


Mak aii...dasyat sungguh pencuri tu? Macamana boleh hilang kena curi bra ko tu?

Mana la aku tau...kalau aku tau senang aku gi mintak balik...apa laa...

Ko sidai kat luar rumah la ni kan?

Ye la...depan pintu petang semalam. Pagi ni keluar nak gi jumpa korang ni aku tengok dah takde. Coli dan seluar dalam kat ampaian aku dah kena curi semua.

Baik ko tanya suami ko dulu...mana tau kot-kot dia selamatkan bra ko tu malam tadi dia angkat masuk dalam rumah...

Emmm...macam ada kemungkinan tu...kalau betul takpe la..kalau kena curi betul seram aku...kang di mandrem nya


Aku rasa dia peminat seni..mesti ko punya bra tu renda-renda..warna-warni kan? Paling-paling pun dia simpan buat koleksi...pastu jual kat mudah.com

Hampeh la ko ni...orang serius nih

Hahahaa...sebenarnya ni antara dialog orang meja belakang waktu sarapan pagi kat warung. Diorang sembang baik punya..walau perlahan diorang cakap tapi masih boleh didengari oleh aku...Ada 3 orang, umur dalam hujung 20-an gitu la....Ishhh..lain kali jangan la sembang kat warung ni...sembang la dalam kereta sendiri...kehkehkeh...kan aku dah tau !!!

Macam ni la kot dia sidai...(gambar dari internet)

4 comments:

  1. kasiannn...sape suroh sidai yang bling bling kat khalayak ramai....hehee

    ReplyDelete
  2. silap tu...sape suruh khalayak ramai lalu kt situ...kikiii

    ReplyDelete
  3. Sepatutnya coli dan seluar dalam x leh tunjuk terang2 di khalayak ramai ini privasi apa la org my nie buat malu tayang benda tu

    ReplyDelete
  4. Kalo pompuan guna tandas laki x boleh masok dan guna tandas dln masa 30 minit lebih itu pon kena tau gak sbb nanti laki puas nafsu gan bau aura wanita lepas funa guna kena tau tu hehe

    ReplyDelete